2021. dec. 10.

Végre péntek

 Nem keresek most semmi témát, hogy mi lenne, amiről tudnék valami jó és pozitív posztot írni, mert a legkevésbé sincs kedvem most ehhez. Egész nap fáradt voltam, feszült, ráadásul olyan mértékben szabadult  körülöttem a hülyeség, amit már semmiképpen sem tudok jól tolerálni. De azóta sem érdemes már, túl vagyok ezen a napon is. 

Roli kicsit belázasodott éjjel, szegény megint úgy járt, mint a második után, hogy nem tudott a takaró alól felkelni, mert úgy rázta a hideg. Még szerencse, hogy ma is korán mentünk dolgozni, és Balázs benézett hozzá, vitt neki gyógyszert is. Kilenc körül hívtam, akkor már jól volt. 

Gondolom holnap jobb kedvem lesz, ha már kialszom magam. Szerencsére nem kell dolgozni menni, mert szabit kellett tartalékolni a két napra. Akinek nincs már, az mehet akár 24-én is, mert lesz, aki aznap egyébként is dolgozik. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése