2021. dec. 17.

Péntek

 És végre eljött az utolsó hétköznap is. Ezzel kapcsolatban ugyan van bennem egy kis zűrzavar, mert fogalmam sincs arról, hogy a szilveszter napját kell e ledolgozni, és ha igen, akkor mikor, de mindegy is. Az a biztos, hogy holnap én nem megyek dolgozni. Meg közülünk senki sem, a téli szünet is elkezdődött. 

Napközben sikerült elintéznem az otp-t, igaz, van egy háromnegyed órás szünetem, amit majd le kell dolgoznom, de legalább sikerült elintézni. Munka után még az oviba is át tudtam vinni, és átadtam a vezető óvónőnek. Örülök, hogy sikerült mindent egy napon, nem szívesen őriztem volna itthon ennyi pénzt. Főleg nem olyat, ami nem a miénk. 

Délután voltam körmösnél is. 


A látszat ellenére nem fekete, hanem sötétzöld. 😊 

Itthon már csak összepakoltam, amit nagyon muszáj volt, meg felmostam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése