2021. jún. 18.

Péntek

 Hát ma reggel nem az a tipikus péntek érzés kapott el,.és nem volt semmi hurrá, végre hétvége érzés bennem. Úgy keltem fel, hogy nem csak ijesztő volt a kinézetem, de úgy is éreztem magam, mint egy zombi. Nem tudom megmondani sem, mikor volt utoljára, hogy ennyire fáradtnak, kimerültnek érezzem magam, ráadásul ez ilyen látványos legyen. Nem is múlt el teljesen, egész nap velem volt ez a zombiság..kicsit ijesztő is volt az egész, és minél inkább nem tudtam magam "uralni", és rendezni a soraimat, annál ingerültebb lettem. 

Még tegnap is voltak terveim ma délutánra, hova megyünk, mi mindent fogok elintézni, megvenni, stb. Ehhez képest mindent a minimumra csökkentettem, mert minden nehezemre esett. Végül egy kicsit feküdtem is, de aludni nem tudtam. Annyit elértem ezzel, hogy a hajamat sikerült befesteni. 

Remélem reggelre kialszom ezt, mert nem lenne jó ilyen zombiként tölteni a hétvégét. 

1 megjegyzés: