2021. jún. 4.

Péntek

 Hát jó kis nap volt ez, és nagyon jól tettem, hogy nem mentem dolgozni. Így legalább kedvemre kiélvezhettem a szinte nyárias meleget. Na jó, legyen nyárias, ez már megfelel annak is. Túl sok extrát nem vittem azért a szabadnapba, de üres a szennyes tartó, voltam körmösnél, csináltam gyrost és rántott cukkinit, 

Kaptam ma ajándékot is egy kedves ismeretlentől, aki tegnap írt nekem, hogy ő már régóta olvas engem, és kapott egy ajándékot a munkahelyén, amivel ő nemigen tud mit kezdeni, de szívesen nekem adná. Küldött egy fotót is hozzá, egy Fradi sál volt a képen. Már a tegnapi üzenete is hatalmas mosolyt csalt az arcomra, ma pedig már itt is volt vele a postás. Nagyon örülök neki, meg is ígértem a kedves ajándékozó Timinek, hogy a következő meccsre elviszem magammal (mármint a sálat). Akkor majd mutatok kêpet is, úgy lesz az igazi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése