2021. jún. 8.

Minden napra egy

 Ötös. Ma Patrik zsebelte be a szakdolgozata értékelésére a jelest. Azért ez nagy dolog, mondhatjuk, hogy az utolsó egyetemi tanévében kitűnő eredménnyel végzett. Sem félévkor, sem év végén nem volt más jegye, mint ötös. Már "csak" az államvizsga van hátra június 17-én, és lesz egy diplomás fiunk. 

Eriknek is ma hivatalossá vált az összes érettségi jegye, ma volt az iskolában az érettségi elnök, és minden javítást elfogadott. Neki is június 17-én lesz a záróünnepség. Aznap mindkét felnőtt fiunknak lezárul egy korszak az életében. 

A tetővel haladtak, bár megmondom őszintén én kicsit elégedetlen vagyok, mert egy óra körül hazamentek. Értem én, hogy melegük volt, és biztos elegük is, de még igazán maradhattak volna, mert a másik felén is tudtak van haladni valamennyit. De ne legyek ilyen hajcsár. 



4 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, hogy ilyen nagyok lettek a fiúk. Gratulálok az eredményekhez.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Dius a fiúk eredményeihez!
    Bálunk 21-én lesz bizonyítványosztás.

    VálaszTörlés