2021. jún. 5.

Nnnaa

 Hát mondom én, hogy ezen a hőmérsékleten kezdek el működni. Ma annyi mindent megcsináltam, mint máskor két-három nap alatt. Nem éreztem magam menet közben fáradtnak, csak most, amikor már leültem, ért utol. De végül is már este kilenc óra van, és minden ágynemű és rongyszőnyeg frissen mosva, a kutyák megfürdetve, kitakarítva mindenhol. Persze ebéd is lett, vásárolni is voltam. 

És a legjobb, hogy még mindig van két napom itthon, mert hétfőn sem megyek. Ez mondjuk nem volt előre betervezve még csütörtökön, de közben jelezték a tetősök, hogy hétfőn jönnek, így akkor itthon maradok, hogy megfelelő fogadtatásban részesítsem őket. Nem bánom egyébként egy kicsit sem, ezután már majd nyaralni megyünk, akkor leszek szabin, úgyhogy pont jól jön ez. 



2 megjegyzés:

  1. Az biztos, hogy nagy lendületet ad a jó idő nekem is, de tudom, hogy neked főleg :) !!!

    VálaszTörlés
  2. Szó szerint most kezdek élni hosszú idő után

    VálaszTörlés