2021. jún. 11.

Péntek

 Pont úgy lett a mai nap, ahogy én azt tegnap gondoltam. Még szerencse, hogy ma rövidebb napunk volt, mert ennyi pont elég volt belőle. Nem szeretem az ilyen maratoni hosszúságú egyeztetéseket, azt meg kifejezetten utálom, amikor hetekig rágódunk valamin, és egy idő után ott tartunk, hogy sokkal távolabb vagyunk a megoldástól, mint a legelején. De ezt erre a hétre már elfelejthetem, mert végre elkezdődött a hétvége. 

Ma délután, hosszú idő után először igaziból is voltam a könyvtárban. Hát micsoda jó érzés volt az a könyvillat, és az ottani hangulat. Örültek nekem, pedig nem is azok az emberek voltak ott, akiket a leginkább kedvelek. Rendesen be is táraztam olvasnivalót magamnak, és nem is hoztam el mindent, amit találtam. 

Elkezdődött ma este az Eb is, egy éves késéssel. Még most is nagyon szomorú látvány, hogy egy római stadionban ilyen kevés néző van, Ott még vannak korlátozások. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése