2022. jan. 26.

Már megint igazam lett

 Nem azért esik jól a lelkemnek, mert egyébként is jó érzés az ilyesmi, hanem azért, mert ha valaha is voltak minimális kétségek bennem afelől, hogy borzasztóan elfogult vagyok a saját gyerekeimmel, és olyat látok beléjük, ami nincs is, azért mostanra ezek teljesen eltűnnek. Nem ismertem félre egyiket sem, nem tettem rosszul, hogy bíztam abban, hogy a bennük lévő tudás, és mindenféle képesség elő fog kerülni megfelelő helyen, megfelelő időben. Nem a jegyek érdekesek most sem, ahogy akkor sem voltak azok, amikor mindkettőről meg azt kellett bizonygatnom, hogy az a kettes az nem a tudása, hanem az épp aktuális megítélése kapcsán lett kettes. 

Tegnap és ma hazahozták a félévi bizonyítványokat.


 





5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fiúknak - és természetesen Neked is :) - nagyon ügyesek!

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Ezektől a magatartás szorgalom jegyektől kifekszem :D Tudom, hogy akkor lehetnek ötösök, ha elér egy szintet (legalább is nálunk pl. ha van hármasod akkor már változó a szorgalom) de szerintem ez egy tök jó eredmény és lehet a négyeshez pont annyi erőfeszítés kell, mint egy ötöshöz. No de mindegy is, szép teljesítmény, gratulálok! Nem vagy elfogult, én legalább is nem ezt láttam éveken át azokból, amiket írtál róluk. Mindig csodálkozom mennyire megnőttek!

    VálaszTörlés
  3. Ezek nagyon szép bizonyítványok! Gratulálok a srácoknak!

    VálaszTörlés