2022. jan. 29.

Semmi nap

 Elég sok ilyen napom van mostanában, amikor csak örülök annak, hogy vagyok, de nincs kedvem semmihez. A semmit szó szerint kell ilyenkor érteni. Nem főztem, nem voltam vásárolni, nem mostam hajat, nem takarítottam. Mert nem volt kedvem. Ahhoz volt, hogy csak úgy legyek, és kész. Ha nagyon nekiállnék elemezgetni, hogy mi lehet ennek az oka, biztosan meg is találnám, de nem állok neki. Van, amit tudok elemezgetés nélkül is, a többit meg azért nem tudom, mert nem akarom tudni. 

Tegnap megérkezett a másik falra is a balatoni kép, és ma fel is került, így most bárhol vagyunk a nappaliban, mindenhol Balatonboglár is ott van. 



3 megjegyzés:

  1. Beugratós volt ez korán reggel, első ránézésre persze hogy az alsó képet néztem nem vettem észre, hogy az a tévé :D :D: D Gyönyörű ez a boglári kép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És gondoltad is magadban, hogy ennek Diusnak elment az esze, ilyen képért rajong ennyire? 😁

      Törlés
  2. Muhahha, én is azt néztem, milyen állat van képen??! :) :)

    VálaszTörlés