2022. jan. 21.

Szabadnap

Ha nem lett volna egy egész munkanapnyi plusz órám, akkor biztos nem maradtam volna ma itthon, de örülök neki, hogy így alakult. Főleg amiatt, mert ma végre összeszedtem magam, és ha már egyébként is volt dolgom a rendelőben, bementem a háziorvoshoz is, és elővezettem neki ezt a lábfájás dolgot. Pontosan ugyanazt mondta, amit múltkorában Klára írt nekem az egyik posztomnál. Isiász. Kaptam szteroidos gyulladáscsökkentőt, meg még egy gyógyszert, elvileg ettől jobbnak kell lennie. Ha nem, hát akkor az szívás, mert akkor aztán ki kell vizsgálni, mri, ct, stb. Tartózkodnom kell egy ideig a nehezebb fizikai munkáktól is, még szerencse, hogy nem terveztem semmi ilyesmit. Nagyon remélem, hogy jó lesz ez a gyógyszer.

Az orvosos kört lerendeztem meg délelőtt, aztán főztem itthon, egy adag ruhát mostam is. Volt idő pihenni is, úgyhogy jó nap volt ez így. És most tök jó érzés, hogy még két nap van itthon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése