2023. jún. 18.

Vasárnap

 Balázs ma dolgozott, de miután ezen a héten most először volt rá lehetőség, hogy ha megvárjuk az ebéddel, akkor együtt eszünk, így nem is volt kérdés, hogy így lesz. Kicsit késői ebéd volt, fél három után, de nem baj. 

Patrik éjszaka megérkezett, jól érezte magát, sok mindent láttak, sok helyen jártak. És megint kaptam egy hógömhöt a gyűjteményembe.  

A késői ebéd után voltunk sétálni is. Ma csak öt kilométer volt, még várt rám a felmosás és a ruhapakolás. És ma délután már végre igazán nyár is volt. Ezt az időjárást szeretem én nagyon. 

Egyébként ma reggel rejtélyes torokfájással ébredtem. Eszembe is jutott, hogy tegnap séta közben bementem az egyik dohányboltba egy vizet venni, mert már majdnem szomjan haltam, és Balázs rám szólt, hogy lassan igyak..mire én vigyorogva megkérdeztem "nehogy megfájduljon a torkom?" Elmúlt aztán kb egy órán belül, de érdekes volt.

Holnap megint kezdődik a munka, nem várom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése