2023. jún. 23.

Péntek

 Szerintem nálam jobban csak Erik várta ezt a napot. Balázs csak azért nem, mert ő még holnap is megy. Az lesz a hetedik nap, amikor folyamatosan megy minden nap. 

Hajnalban, amikor indultunk 4:40-kor már világos volt, és jó párás meleg volt. Ez az évnek az az időszaka, amikor ilyen korán reggel már világos van, csak ilyenkor szeretek korán menni. 

Ma a régi munkakörömbe is visszasegítettem egy kicsit, tök jó, hogy nem felejtettem el semmit, gyakorlatilag gondolkodás nélkül meg tudtam csinálni, amit kellett. Még jövő hét elején is számítanak rám egy kicsit. Egyébként nem is rossz ez most, kicsit legalább kiszakadok valamennyi időre a saját feladataimból, amik nem a leghálásabbak éppen. Szerintem azokat is könnyebben fogom majd megcsinálni ettől. 

Fél kettőkor jöttünk haza. Azt már eldöntöttem tegnap, hogy akármilyen idő lesz, én megyek ma a könyvtárba. Ma abban is szerencsém volt, hogy a kedvenc könyvtárosom is ott volt, így még egy kis beszélgetésre is volt lehetőség. 


És hát nem jöttem haza üres kézzel most sem. 

Azt pedig még elmesélem, hátha nem tudjátok, hogy épp 40 éve nem látott csoda történik a Balatonon. Az új hajók érkeznek a vizen. Komáromból indultak a Dunán, és a Sió csatornán keresztül haladnak a Balaton felé. Két új komp, két hajó és két vontató hajó. Hajóimádó létemre követem a tudósítást, és nagyon sajnálom, hogy nem látom élőben, amikor megérkeznek Siófokra. Így is lenyűgöző, képeken látni. 



Aki esetleg arrafelé jár, ne hagyja ki az élményt. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése