2023. jún. 20.

Nyár van, nyár

 Na ma aztán már nyár volt a javából. Kaptam is innen-onnan a megjegyzéseket, hogy az sem normális, aki ezt a meleget szereti, de miután én pont így gondolom azokról, akik a hűvös időért vannak oda, hát csak mosolyogva bevállaltam, hogy jaja, valóban nem vagyok normális. 

Egyébként szó se róla, most egy kicsit engem is fejbekólintott ez a berobbant nyár, de attól még olyan jó. 

Ezt a hetet nem szeretem, pedig még csak kedd van. Nagyon vontatott, nagyon idegesítő, és az ilyeneket nem igazán díjazom. Arról nem is szólva, hogy az elmúlt két napban többet vitatkoztunk Balázzsal, mint az elmúlt fél évben összesen. Nem komoly dolgokon, de most az is rosszul esik egyébként is, ha csúnyán néznek rám. 

A tegnapi furcsaságok nem múltak el teljesen, a gyomrom nagyon nem az igazi, de semmi több. Ne is legyen, bár ha belegondolok, nem lenne olyan nagy baj egy pár napos koplalás. 

Na de lássuk ma este örülünk e majd a meccs után. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése