2023. jún. 9.

Péntek

 Természetesen hiába keltünk hajnalok hajnalán, az esőt nem tudtuk megelőzni, gyakorlatilag ilyen non stop szolgálatot tart napok óta. Pedig most már aztán elég lenne..


Ez is megvan, úgyhogy most már mindenki szépen énekelgesse a süss fel nap című gyerekdalt, hátha elég sokan leszünk, és végre valósággá válik. 🌞

Egyébként nem történt nagyon semmi, Balázsnak jó kemény munkanapja volt, de állta a sarat, ahogy kell. Fél kettőkor meg már indultunk is haza (ez a nagy előnye a borzasztóan korán kelésnek, hogy jó korán le is telik a munkaidő). Hiába volt mondjuk itt az egész délután, csak bent a lakásban lehettünk, mert mire felfogtuk, hogy na, végre elállt, addigra jött a következő adag eső. Mondjuk nagyon nagy kedvem amúgy sem lett volna semmihez, úgyhogy mindegy is. 

2 megjegyzés:

  1. Szeretek korán kelni, (mondjuk nem olyan korán mint te kelsz) de én mindig olyan platty vagyok délutánra. Olyan sok idő lenne mindenre de olyan kifáradt vagyok.
    Nem tudom ezt más hogy oldja meg,hogy du-ra is maradjon lendület?! Kávé? 😀
    Dorka

    VálaszTörlés
  2. Én napi két kávét iszok hétköznap, egyet hétvégén, de igazából nem hiszem, hogy ezen múlik. Nálam nagyban függ attól is, hogy marad e energia délután, hogy mennyire sok energia kellett a munkaidőben. Ha pl sok felesleges dolgot kellett megcsinálni, vagy sok volt az emberi hülyeség, akkor kipurcanok. De ha sok munka van, de olyanok, amiknek van határozott célja, át lendületet ad. És már sokszor írtam, nálam az sem mindegy milyen idő van, ..ha süt a nap, ezerszer több energiám van, mint máskor.

    VálaszTörlés