2023. jún. 16.

Végre péntek

 Hű, de jó volt ma arra ébredni, hogy már péntek van. Elfáradtam a héten megint, leginkább agyilag, de ez pont elég ahhoz, hogy gyakorlatilag használhatatlan legyek minden másra is. Van egy csomó minden, amit elterveztem magamnak a nyaralás előttre még (szeretem ezt, amikor már így tartom számon az időt) a munkában is meg itthon is. A munkahelyi dolgokkal haladok, de itt ugye azért nincs is meg az a lehetőség, hogy elcsábít a feladataimtól a kanapé. 😊 Itthon azért ez elég gyorsan megtörténik. Ma délután is pont ez történt, épp csak mostam egy adagot, meg elpakoltam a házhoz szállítással érkezett cuccot. 

A héten vettem egy ilyen jeges teát, mert nagyon kíváncsi voltam rá, mégis milyen lehet. 


Két napig gondolkodtam rajta, hogy mire hasonlít az íze, mire rájöttem, hogy a menzás tea volt ilyesmi. Egyébként finom, hidegen kifejezetten jólesik (és nem mellesleg ebből is gond nélkül meg tudok inni egy háromdecis pohárral is húzóra)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése