2023. jún. 27.

Kedd

 Tegnap is és ma is a saját munkám mellett volt más is. Gyakorlatilag visszarepültem az időben, és ott találtam magam a négy évvel ezelőtti munkakörömben. Érdekes érzés volt. Gyakorlatilag mintha sosem hagytam volna abba, olyan természetességgel csináltam mindent. Erre egyébként büszke vagyok, mert az elődöm a régi munkakörömben is az elődöm volt, és emlékszem rá, hogy ő milyen gyorsan elfelejtett onnan mindent. Meg hát büszke vagyok arra is, hogy olyan sokféle dolgot meg tudok csinálni, ami nagyon kevés kollégáról mondható el. Igaz, ez a fajta tudás veszélyes is, mert könnyen átbillenhet oda a mérleg serpenyője, amikor csak kihasználnak emiatt. 

Jól esett egyébként egy kicsit mást csinálni, úgyis kezdtem unni az éppen aktuális, lassan gigaméretű excel táblámat.

Már csak 10 nap, és indulunk nyaralni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése