2023. jún. 1.

Csütörtök

És már június első napja van. És ma reggel tiszta nyár illat volt, amit nagyon szeretek. Olyan más ilyenkor minden, amikor már reggel is érezni a levegőből, hogy ma jó meleg nap lesz, és a madarak megállás nélkül csicseregnek..
Azt is szeretem, amikor ébredés után már nem azért nehéz kibújni a takaró alól, mert hideg van (hanem szimplán csak álmos vagyok)
Más ilyenkor minden, valószínűleg tényleg napelemmel működhetek, mert könnyebb ilyenkor bármit megcsinálni, elviselni. 
Az igazán ideális az lenne, ha egész nyáron nem kéne a munkahely közelébe se mennem, de majd egyszer ennek is eljön az ideje. Remélhetőleg. 

Ezt a négynapos munkahetet is továbbra is tudnám támogatni. Bőven elég is lenne ennyi a munkából. 
Azt tegnapi elfelejtettem írni, hogy voltam életem első mammográfiai szűrővizsgálatán. Kicsit azért tartottam tőle, mert volt aki azt mondta, hogy hú, hát az fáj, de végülis csak kicsit kellemetlen volt. Ennyi kellemetlenség meg azért belefér. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése