2021. nov. 3.

Szerda

 Azon jókat mosolyogtam, hogy ez a tiktok dolog ekkora meglepetést okozott mindenkinek. Nem is értem, miért, főleg mert azt el sem árultam, hogy van pár olyan népszerű zenés-tancos videó, aminek hatására, ha bárhol meghallom a zenét, máris mozgok rá. Párszor már hurrogtak le miatta a gyerekeim, hogy "Anya, viselkedj már" 😁 Ez amúgy nagyon vicces, amikor ők nevelnek engem. 

Ma is igen komoly fáradtság érzés volt rajtam egész nap, kora délután voltak pillanatok, amikor szédültem is. Még mindig az oltás utóhatásának tudom be. 

Az tök jó, hogy már el is telt a hétköznapok fele, pont elég is lenne ez így minden héten. Legalább a téli időszakban. Azt hiszem, Tami írta ugyanezt, hogy milyen jó is lenne a négynapos munkahét, és nagyon egyet is tudok ezzel érteni. Ha megkérdeznék tőlem, hogy fizetésemelést szeretnék, vagy inkább a négynapos munkahetet, szemrebbenés nélkül az utóbbit választanám. 

1 megjegyzés: