2021. nov. 2.

Kedd

Azon gondolkodtam ma este, hogy miről írjak, hogy ne legyen benne az egyhangú és unalmas napom sem, az időjárás sem, meg úgy egyáltalán, lehetőleg maradjak ki belőle én. Ez utóbbi nem igazán lehetséges, mert ez itt az én blogom, az én unalmas életem, és az én mindennapjaim. Rólam szól, ahogy megélem a mindent és a semmit is. Valóban nem élem azt a fajta divatos életet, ahol mindenki önmegvalósít, önfelfedez, stb. Sosem voltam alkalmas arra, hogy magamra erőltessek olyan dolgokat, ami nem én vagyok. Voltak időszakok az életemben, amikor muszáj volt mindent magamba fojtani, amikor nem volt szabad kimutatnom semmiféle érzelmet. Nagy árat fizettem érte, és nagy utat jártam be azóta. De ez már a múltam része, emlék csupán. 
Na de...akkor ma írok arról, hogy mit is szoktam csinálni a telefonommal a kezemben. Nyilván használom telefonálásra is, elsősorban a munkámmal kapcsolatban. Ezen kívül a leggyakrabban használt alkalmazásaim a messenger, a facebook, a pinterest, a chrome böngésző, a home design nevű játékom, a skype és a tiktok. Használom még az instagramot, a myspar appot, a fradi appot, a telefonomon olvasom a leveleimet, és itt írok blogot is. Vannak letöltve más alkalmazások is, de azokat nem nagyon használom. A messengeren tartom leggyakrabban a kapcsolatot az ismerőseimmel, és napközben ide érkeznek a családi csoportba a mindenféle üzenetek a gyerekektől is. A facebookon mostanában leginkább csak a csoportok bejegyzéseit nézem, az utóbbi hetekben jellemzően a karácsonyi témájú csoportokét. Ezerféle manót csodáltam már meg, és rengeteg olyan képet, videót néztem meg, ki hogyan csinálja. Ha lenne kézügyességem, már elleptek volna minket a manók. A pinteresten gyűjtöm a recepteket, és a köröm ötleteket. A home design az a játék, ahol kikapcsolódásképpen lakberendezek, most már több éve. Voltak ezen kívül más játékok is, amikkel játszottam, de ez maradt a favorit. 


6 megjegyzés:

  1. Ne bántódj meg azon amit írtam!
    1. Vadidegen vagyok
    2. Úgyse igaz szerinted
    Nekem ez volt a meglátásom. Másnak más.
    Ezt te tudod, hogy minden oké-e, elégedett vagy-e.

    VálaszTörlés
  2. 1. :-D
    2. ha tippelnem kellett volna, hogy miket nézel, milyen appokat használsz, kettőt kihagytam volna: a pinterest és a tiktok. :-) Le a kalappal, hogy a blogot is telón pötyögöd, engem pl. tök zavar, ha instára hosszabbat írok a szakmai oldalamra, akkor ne telón kelljen. (oldschool vagyok, megtanultam jegyzetből kimásolni, azt beírhatom gépen)

    VálaszTörlés
  3. 3. egy ötlet miről is írj, hogy aki itt van, az szeressen itt lenni, ha nem szeret, nem kell itt lenni (vagy legalábbis 2-3 posztonként aláírni, hogy miért nem jó itt)
    4. arról is, hogy felnőtt vagy és nincs szükséged - kéretlen - "jó"tanácsokra
    5. ölellek (és remélem hallod a hangsúlyaimat is)

    VálaszTörlés
  4. Pinterestet gondoltam, tiktok meglepett.
    5 sornál többet nem tudnék írni a blogra telefonról, és még azt is lehet, átköltené, ha olyan formában van. :) :)

    VálaszTörlés
  5. Én sem szeretek telón blogot pötyögni. Béna vagyok hozzá.
    Néha, amikor a gyerekek kezébe kerül a telefonom, akkor mindig rácsodálkoznak, hogy milyen kevés dolog van rajta :-) Az övéjükhöz képest persze.
    Én legtöbbször a szokásos gmail-messenger-viber mellett a Strava-t, és a bkk-futárt és a googlemaps-et használom. Nyáron még a Közkutakat.
    Nálunk Feri tiktokozik. Neki az az énideje :-D

    VálaszTörlés