2021. nov. 5.

Péntek

 Nagyon nehezen aludtam el, miután majdnem fél kettőkor ágyba kerültem. Még bennem volt a csalódás érzés, amiért nem tudtam egy igazán jót szurkolni sem, felhőtlenül örülni sem. Aztán alig két óra alvás után arra ébredtem, hogy azonnal ki kell mennem a mosdóba. Próbáltam nagyon óvatosan, leginkább észrevétlenül kisurranni, mert tudtam, ha Balázs felébred, és meglátja, hogy ébren vagyok, azonnal eszébe jut, hogy akár fél is kelhetünk, és mehetünk dolgozni. Pontosan így is történt, mert természetesen nem tudtam elég észrevétlen lenni. Kértem azért még egy kis időt, mert szédültem az álmosságtól, és fájt a fejem. Végül még aludtam egy kicsit, és hatra mentünk, de borzasztóan fáradtnak éreztem magam. 

Erre az érzésre a legjobb jó sokat dolgozni, lehetőség szerint egyszerre legalább háromféle dologban benne lenni, Az vigasztalt, hogy legalább már péntek van, és ami nem lesz készen, az majd már a jövő hét problémája lesz. Nem a legkönnyebb félbe hagyni bármit is, de itthon nem dolgozom csak vészhelyzetben. 

Délután körmösnél voltam, ma csak ilyen kis egyszerűen nagyszerű körmeim lettek. 


Ma éjjel pedig kialszom magam. 

1 megjegyzés: