2021. nov. 29.

Hétfő

 Az nem lesz újdonság, hogy azt írom, ma reggel is nagyon nehezen keltem fel. Pedig fegyelmezett voltam, és nem olvastam sokáig, 11-kor már mentem lefeküdni. Vagy akörül, de az biztos, hogy még nem volt fél tizenkettő. 

Egész nap nyomott voltam, nem volt kedvem beszélgetni, részt venni összeesküvés elméletekben, végighallgatni sokadszor is ugyanazokat. Mostanra elfáradtam az idei mindenfélében. Azt gondoltam kora tavasszal, amikor arra vártunk, hogy mikor kerülünk sorra az oltás kapcsán, hogy ilyenkorra már egy rossz emlék lesz az egész, valami, amit majd érdekességként mesélek el az unokáimnak. Ehhez képest kicsit úgy érzem, rosszabb a helyzet, mint valaha, csak már mindenki belefásult. Én jelen pillanatban nem látom azt, hogy hogyan lesz itt jó bármi is nyárig, amikor majd megint kevésbé lesz êletképes ez a vírus. 

Emiatt aztán nem nagyon vágyom vásárolgatni, pedig a Mikulás miatt szükség lesz rá, a húgom gyerekei még várják. Az egyémek is egyébként, akármekkora laklik is már, de nekik azért már nem kell nagy dolgokkal készülni. Simán boldoggá lehet őket tenni egy komolyabb mennyiségű édességgel (ez gyerekkorukban nem így volt). 

Remélhetőleg a kedd azért vidámabb lesz. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése