2021. nov. 19.

Végre péntek

 Még ezt a hetet megkoronázva ma is volt bőven mit csinálnom, de már ott volt a fény az alagút végén. Még az is belefért, hogy egy tegnapi elmaradásomat bepótoljam. Arra mondjuk nem voltam felkészülve, hogy még a főnököm is igényt tart rám a nap utolsó másfél órájában, de mindegy, azon is túl vagyunk, és aztán lehetett jó hétvégét kívánni.

Itthon persze nem úgy lett, hogy átöltöztem, és lefeküdtem, mert még kaját is csináltam, aztán felfedeztem hogy a hűtőben a kicsit ferdén álló dobozból, amiben a fokhagymás olaj van, szivárgott az olaj. Úgyhogy mese nem volt, azt bizony ki kellett takarítani. Mondjuk szigorúan csak belül, semmi másra nem voltam hajlandó. 

Egyre több megint az ismerősök, kollégák között is a beteg, nagyjából látszik is az, ami a napi hivatalos adatokból is, hogy ez most aztán minden eddiginél több embert akar kicsinálni. Magamban kicsit csodálkozom is, hogy nincs komolyabb szigorítás, de biztos tudják, hogy mi miért történik. 

A hétvégére nincsenek más terveim, mint kipihenni a heti mindenfélét, kikapcsolódni, mert már álmomban is gyűjtőhelyeket keresgélek a díszdobozos alkoholoknak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése