2021. aug. 27.

Péntek

 Ma sem volt sokkal jobb a helyzet hőmérséklet terén, de legalább az feldobta a mai napot, hogy péntek van. Ez a hűvös idő lehangol, és az energiàmat is igen csak a minimumon tartja, így a munkahelyi feladatok éppen elegek is voltak. Korábban jöttünk haza, mert a péntek rövidebb nap, és ennek köszönhetően azt éreztem, hogy temérdek időm van még estig. Jól ki is használtam, mert lefeküdtem, és két órát aludtam, mint az ovisok ebéd után. Nagyjából fogalmam sem volt róla ébredés után, hogy milyen nap van, hol vagyok, és egyáltalán..és ezzel meg is pecsételődött már a nap további része is, mert ugyan jót aludtam, de teljesen el is lustultam. Sebaj, majd ha úgy lesz kedvem, idöm és energiám, akkor megváltom a világot. 

Ja, és ma reggel megcsípte egy darázs az ujjamat a dohányzóban. Most még mindig kb kétszer olyan vastag, mint alap állapotban, de már legalább nem olyan vörös, mint eleinte volt. Én nem értem mit esznek rajtam ennyire az idên ezek a darazsak, az elmúlt 43 évben összesen nem csípett meg kétszer, most meg egy hónapon belül..


1 megjegyzés: