2021. aug. 30.

Erős kezdés

 Hétfőn tizenegy órát dolgozni nem teljesen az, amiért egy hétfőt lehet szeretni. De már túl vagyok rajta, és a vártnál sokkal jobban bírtam. 

Azt sokkal nehezebben viseltem, hogy munka után két helyen voltam olyan hétköznapi és egyszerű dolog miatt boltban, mint zsemle..és sehol nem volt, sem a sparban, sem a lidlben. Egy pillanatra el is gondolkodtam, hogy vajon már holnap kezdődik az iskola, és ehhez vásárolt be így mindenki, de aztán meggyőztem magam, hogy addig még van egy nap. Azt nem is akarom elképzelni, hogy holnap délután mi lesz majd. Mondjuk holnap már kettőkor jövök haza, de nem azt terveztem, hogy azonnal rohanok a boltba. Igaz, ha minden kötél szakad, majd sütök itthon, de kicsit elszoktam már tőle. 

Patrik holnap este elutazik, holnapután reggel repülnek Görögországba. Irigylem őket, ott biztos jó idő van még. 


3 megjegyzés:

  1. Mifelénk már délelőtt 10-kor sem volt SEMMI a Lipótiban. Se zsömle, se kifli, se kakaós csiga. Vettem valami kenyeret, ami még volt. Én is pont úgy álltam a bolt közepén, hogy lemaradtam valahol, és már suli van?

    VálaszTörlés
  2. Azért ez megnyugtató, hogy nem csak itt volt ilyen..nem mintha attól jobb lenne, hogy másnak is rossz.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk volt zsömle, volt kenyér, viszont akkora dugó a városban egész nap, hogy rémisztő. Mintha mindenki az utolsó pillanatban vette volna meg a tanszereket....(lehet, így is volt)

    VálaszTörlés