2021. aug. 2.

Hétfő

 Ma duplán nemszeretem nap volt ez. Szimplán a hétfősége miatt sem, és amiatt sem, hogy ez a lehűlés rám fordított hatással volt, mint a többségre. Már úgy keltem fel, mint aki egy percet nem aludt, és aztán egész nap nyomott voltam, szédültem, minden bajom volt. Hiába, régóta tudom, hogy csak egy bizonyos hőmérséklet felett működök rendesen..

Az sem dobta fel a hangulatomat, hogy most épp Arhur az, aki nincs túl jó bőrben a bulldogok közül. Már hétvégén sem volt az igazi, de aztán úgy tűnt, hogy hála a probiotikumnak, amit adtam neki, erőre kapott. De nem eszik, alig iszik, és olyan kis bágyadt. 13 éves, van ízületi problémája. Lehet, hogy elfáradt szegény, és megöregedett nagyon, de azért rossz nézni. Róla egyébként is azt gondoltam, hogy elpusztíthatatlan, mert mindenböl talpra áll. Remélem, hogy még most is így lesz.

Talán a kedd majd jobban kedvemre való lesz. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése