2021. máj. 28.

Végre péntek

 Az nagy mázli volt ezen a héten, hogy csak négy napot kellett dolgozni. Egyébként sem lett volna kedvem többhöz, úgyhogy ma igazán jól esett, hogy már péntek van. 

Adtam ma vért is, márciusban is tervben volt már, de akkor végül mégsem jött a Vöröskereszt a munkahelyemre. De ma igen. Az előzetes vérvétel során agybafőbe dicsértek, mert nagyon jó érték volt a hemoglobin szintem, ami állítólag az ilyen kis vékonyka, pici nöknél nagyon ritka. Nálam sem volt ez mindig így, sőt ..volt olyan időszak az életemben, kb annyi idős voltam, mini most Roli, amikor olyan vérszegény és vashiányos voltam, hogy vénásan kaptam a vas injekciót. Azt nem tudom, hogy hogyan és mikor rendeződött ez nálam, mert én aztán nem szedek semmilyen vitamint, és nagyjából elrettentő példa vagyok mindenkinek az étkezési szokásaim terén. Azért azt remélem, hogy ha már így alakult, akkor ez így is marad. 

Fodrásznál is voltam ma délután, pár évet fiatalodtam a festés, vágás után. 

Most pedig már csak arra várok, hogy a fürdőszoba az enyém legyen. Olvasok egy kicsit, aztán megyek aludni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése