2021. máj. 20.

Csütörtök

 Továbbra sem vagyok sem kedélybajnok, sem egészségtől kicsattanó állapotban, de vettem voltaren tapaszt a kezemre (Balázsnak jutott eszébe), és sokkal jobb volt így. A kisujjamra ugyan nem tudom tenni, mert nem lehet elvágni, és újabban ilyen kis szabálykövető vagyok, de a kezem többi nagyon fájós részén jó szolgálatot tett. 

Az sem dobott fel, hogy na reggel is esőben mentünk dolgozni, de amikor délelőtt előbukkant a nap, az azért már adott némi reményt. Baromi fáradt vagyok, ami miatt mar-mar lepuhányoztam magam, amikor eszembe jutott, hogy dehát az idén még talán csak egy olyan napom volt itthon, amikor nem valami dolog volt, és nem beteg voltam. 

Nem merek nagy dolgokat tervezni a hétvégére, mert ki tudja milyen idő lesz, úgyhogy lesz, ahogy lesz. Legfeljebb majd itthon leszünk, és függönyt mosok, vagy csak úgy leszek..majd kiderül. Addig még egyet kell dolgozni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése