2021. máj. 25.

Ebből elég

 Ma úgy döntöttem, nem érdekel az időjárás. Úgysem tudom befolyásolni (és jobb is ez mindenkinek), semmi mást nem tehetek, mint hogy elfogadom, és függetlenül attól, süt e a nap, vagy esik e az eső, élem az életemet. Ez nem jelenti, hogy mindig, minden rózsaszín boldogság buborék lesz, ilyen csak a mesékben van. De ott egye meg a fene, ha hagyom magam ennek a bolond világnak. 

A szemüvegem szárát ma megigazították, és órák óra rajtam van, mindenféle hányinger nélkül. Holnap szerintem ebben megyek dolgozni, és csak tartaléknak viszem magammal a régit. 

Vettem magamnak egy farmert a C&A-ban. És még mindig bőven jó rám a 36-os, ez jó hír. Pedig a 38-assal kezdtem a próbát, azt gondoltam, nem létezik, hogy a kisebb rám jöjjön. Vittem magammal egy zöld blúzt is, de a tükörből anyám nézett vissza rám, úgyhogy azt gyorsan el is felejtettem, nagyon nem az én stílusom volt. 

Este felhívtam a fodrászt, és pénteken már tudok is menni hozzá. Duplán jó hír, nem kell magamnak hajat festenem a héten, és még a hajam is le lesz vágva. 


2 megjegyzés:

  1. A születésnapodra ragyogó napsütést kaptál, látod :-) Remélem szép napod lett tőle!

    Off: ez az esős szürkeség tényleg nagyon nyomasztó. Épp tegnap gondoltam rá, hogy ez már annyira lélekromboló tud lenni, hogy már ordítanék tőle, pedig én alapból nem szoktam az időjáráson bosszankodni. Úgy vagyok vele, hogy azon úgysem tudok változtatni. Felveszem a lila gumicsizmám, a rózsaszín esőkabátomat, és ebből próbálom meg kihozni a maximumot.
    De hátha most már jobb lesz!

    VálaszTörlés
  2. Ez egy csoda volt ma, nagyon élveztem minden pillanatát.
    Reméljük a legjobbakat, most már mindjárt június van.

    VálaszTörlés