2021. máj. 3.

Hétfő

 Eriknek elkezdődött az érettségi vizsgák sorozata. Ez a hét lesz az erőltetett menet, csütörtökig minden nap..ami persze megszokott dolog, csak ilyen hosszú kihagyás után tűnik nagyon soknak.

Nem volt nagyon nehéz a mai magyar, vagy csak nekem tűnik úgy. aki egyébként is mindig szerettem ezt a tantárgyat. Erik is azt mondta, nehezebbet várt ennél, sokat írt, végig kitöltötte az időt is. Meglátjuk majd. 

Elfáradt, már akkor látszott, amikor hazaért. Igaz, én, aki egész nap a kanapén feküdtem a mindenféle izomfájdalmaktól gyötörten, nyilván érdekesen ítéltem meg a helyzetet, mert akkor még ott tartottam, hogy mindenki hős volt a szememben, aki gond nélkül feljött hozzánk a 21 lépcsőn. 

Evett, átöltözött, és már aludt is. 😊 Holnap folyt.köv a nagy mumus matekkal. 

Közben amíg Erik éppen érőben van, Patrik leadta a szakdolgozatát ma. Nagyon büszkék vagyunk rá. Ott sem zajlik semmi sem a megszokott rend szerint, a védés is online lesz. Arról még semmi hír, hogy vajon a diplomaosztóval mi lesz..

Azért akárhogy is, vészesen öregszem...

2 megjegyzés: