2021. máj. 24.

Hétfő

 Reggel végre sütött a nap, egészen úgy tűnt, mintha csak egy normális májusi napra ébredtünk volna. De persze tudtuk már akkor is, hogy csalóka illúzió csupán, mert délutánra megint ideér az eső. (És tartotta a menetrendet, pontosan kettőkor megérkezett) Már túl vagyok a mérgelődésen, ma már nem is érdekelt ezzel kapcsolatban semmi. 

Ebédre a fiúk hoztak a burger kingből hamburgert, így ma a főzést megúsztam. Délután kitakarítottam a fürdőt, sütöttem zsemlét, kakaós és zserbós csigát. 

A szemüveg kérdés is egészen jól halad, egyre több időt van rajtam. Még a végén tényleg megszokom. 

Holnap Roli nem megy suliba, mert megfázott. Még érvényben van a szabály, hogy csak az mehet, aki teljesen egészséges. Biztos vagyok benne, hogy megfázás, és nem több, de tüsszög, fújja az orrát, jobb, ha itthon marad. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése