2021. máj. 23.

Vasárnap

 Írjam, hogy nálunk ma megint egész nap szakadt az eső? Már teljesen megszokott időjárás jelentés, de engem most már annyira frusztrál, hogy azt nem is tudom elmondani. Nem vagyok egy világcsavargó, de most azt érzem, hogy belebolondulok ebbe a folyamatos egyformaságba. Munka, vásárlás, házimunka, eső, eső, szél, hideg..és így tovább. 

Már nem is tudom mi lenne jó, mert igazán nézhetném úgy is, hogy de legalább mindenki egészséges, mindenkivel minden rendben. Sort keríthetnék a régóta halogatott tálaló szekrény pakolásra, vagy válogathatnám a ruhákat a szekrényekből. Vagy akár moshattam volna függönyt és ágyneműt is, és még sorolhatnám, de ezek közül egyikre sem éreztem azt, hogy de jó lenne. Ebben a lelkiállapotban szerintem a szekrények tartalmát kidobtam, felszabdaltam volna inkább, mint hogy rendbe tegyem. 

Holnapra sem érkezett semmi biztató, esetleg a délelőtt lesz olyan, amilyennek május végén lenni illene..de a holnapban legalább annyi pozitív lesz, hogy nem kell dolgozni menni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése