2021. máj. 15.

Nem az én napom

 Már reggel úgy indult a nap, hogy fejfájással ébredtem. Nem akármilyennel, mert már akkor tudtam, hogy nehéz lesz megszabadulni, ja egyáltalán sikerül. Majdnem a körmöket is lemondtam inkább, de addigra, két kávén, némi kekszen és három fájdalomcsillapítón túl bevállaltam, és miatt a rózsaszín öt árnyalata van a körmeimen. 

Ez nem volt sajnos elég ahhoz, hogy a világot is rózsaszínben lássam. A fejfájás kitartott, hol jobban, hol kevésbé kínozva. Nem tudom mennyi gyógyszer van bennem, van az a mennyiség, ami után már nem tartom számon. De ma már többet nem veszek be. Mindjárt elmegyek fürdeni, aztán lefekszem, hátha .


2 megjegyzés:

  1. Jobbulást neked, remélem kialudtad. Nekem mostanában a qvalerin vált be.

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon régen szedtem már azt. Most láttam, hogy megint recept nélkül kapható, lehet, hogy veszek megint. Most úgy tűnik, jobb a helyzet, sikerült kialudni.

    VálaszTörlés