2021. máj. 2.

Vasárnap

 Alattam a föld, fölöttem az ég, bennem pedig..nem csak a létra, hanem a Szputnyik második adagja is. 

Az eredetileg bennem lévő létra elég gyorsan össze is veszett ezzel a valamivel, ami ma betolakodott oda, és nagyjából délután négy órától folyamatos a harc. Nincs kifogásom ellene, mert pontosan ez volt a cél is, hogy induljon be a harc, de azért azt nem bántam volna, ha ilyen kis szolid csetepaté lett volna csak, mint amiről beszámoltak mások is. Nálam kemény világháború kerekedett, 39 fokos lázban égek, fáj minden porcikám, és még mindig fázom. A 39 fok azért már nem az, amikor a háborús hősöknek hagyom az agysejtjeimet is pusztítani (pusztul az magától is, elég nyilvánvaló jelekkel), vettem be lázcsillapítót. 

Az első oltás után sokkal enyhébb volt, mint must, de lehet, hogy a karma az, ami figyelt, amikor egész héten azt mantráztam, hogy inkább én vállalok duplán minden tünetet, mellékhatást, csak Erik legyen jól. Így is lett, szerencsére ő teljesen jól van (hiába, fiatal, nem olyan lestrapált immunrendszere van, mint az enyém) 

Nincs semmi baj, számítottam erre (najó, ennek egy light verziójára), holnap szabin leszek, és kiheverem. 

Azért meg hálát adok a sorsnak, hogy előbb jutottam oltáshoz, mint a vírushoz, ki tudja mit művelt volna velem, ha ez a legyengített verzió is kiüt. Remélhetőleg olyan komoly védettségem lesz, hogy a vírus fog félni ezentúl tőlem..

6 megjegyzés:

  1. Remélem jobban vagy, és hogy Erik is jól volt ma! Csuriban volt a kezem reggel :-)
    Én ma voltam oltatni. Még megvagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most már én is jól vagyok (délutánig kitartott a szenvedés), Erik megúszta egy kisebb hőemelkedéssel, meg karfájdalommal, úgy kellett.
      Köszi a drukkolast, holnap is nagyon kell..a rettegett matek jön.
      Remélem így is marad nálad, a kínai után senkitől nem hallottam mellékhatást. Nálunk Patrik barátnője kapta.

      Törlés
    2. Ó, azt hittem a kínait. :) És továbbra sincs semmi mellékhatás?

      Törlés
    3. De, nem vagyok túl jól :-) De talán már megmaradok.
      Hidegrázásom volt éjjel, reggel meg nagyon fájt a fejem.

      Törlés
    4. Ó, sajnálom.. remélem lassan már múlik.

      Törlés