2021. máj. 11.

Hoppá

 Vasárnap este a nagy melankóliámban végül megrendeltem a táskát. Addigra már csak két alkotó volt versenyben, mindkettejüknél két táska. Még délután kértem itthon szavazatokat, hogy szerintük melyik lenne a jó, erre szavaztak a legtöbben. Én meg tulajdonképpen ecc-pecc módszerrel döntöttem végül.. Na jó, nem.. Anikó Balaton kollekciója nem hagyott nyugodni, mert ugye nyár jön, ha nyár, akkor az meg Balaton. Még könnyebben döntöttem volna, ha sötétkék helyett zöld lenne. 

Kicsit izgultam miatta, és ma még is érkezett. Őszinte leszek, elsőre nem pont az, amit vártam, pedig minden elvárásomnak megfelel, van laptop tartó zseb, tablet tartó zseb (tablet híján más lesz benne), de valahogy hiányzik egy kicsit a mostani táskám puhasága még. Ez gyöngyvászon, így nem is lehet olyan puha, csak még furcsa. Lesz időm barátkozni vele, amíg használatba veszem, mert ez lesz a szülinapi ajándékom. 

És akkor íme: 



6 megjegyzés: