2021. márc. 13.

Szombat

 Olyasmi nap volt ez ma, amire számítottam. Nagyjából utolértem magam a hazimunkával, bár természetesen hagytam holnapra is. Nem vagyok már olyan csúcsformában rég, hogy egyszuszra menjen minden. Na mondjuk nem is lenne erre semmi szükség. 

Este pedig jól felidegesíttem saját magam azon, hogy már megint fáj a lábam. Ha vége lesz ennek a vírus helyzetnek (ha még egyáltalán valaha lesz ilyen), valahová el kell mennem, és kideríteni, hogy mégis mi ez pontosan, mi okozza, és leginkább hogyan lehet ettől megszabadulni. Azt aláírom, hogy keveset mozgok, és a mozgás is leginkább csak gyaloglás, emiatt az izmaim biztos el vannak lustulva, de ebben az állapotban nem tudok ezen változtatni. Biciklizni lehet, hogy lehetne, és az talán segítene is, de nincs biciklim Most megint tettem rá kineziológiai tapaszt, az pár napig javít a helyzeten. Majd azért ha lehet újra masszázsra menni, megpróbáltatom köpölyözni, hátha...jobb ötleteim nincsenek. Még a magnéziumot elkezdem szedni, bár múltkor akkor hagytam abba, amikor már egy hete nem aludtam. Borzasztó vagyok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése