2021. márc. 14.

Vasárnap (és meccsnap)

 Ma sem vittem túlzásba semmit, megcsináltam az ebédet, kimostam két adag ruhát, felmostam, és ennyi.. Ja, nem, a sütőt is kitakarítottam. 

Délután meccs is volt, végre láthattuk a csapatunkat játszani, és sok gólt rúgni. 

Egyre több ismerősünk érintett covid ügyben, sorra érkeznek a hírek, hogy ő is beteg lett, ő is nagyon rosszul van. Van, aki kórházban van, és sajnos olyan is, aki nem tudott megküzdeni a vírussal. Egyre nyomasztóbb ez, olyan jó lenne már túl lenni rajta, és kevésbé aggódni. Én jelen pillanatban ott tartok, hogy minden furcsa és szokatlan érzésre kicsit lefagyok, hogy ugye nem szedtem össze sehol? Bevallom, irigylem azokat, akik az otthonuk biztonságából várják, hogy valamikor újrainduljon minden. Gondolom, hogy az sem könnyű, és látom a gyerekeimen is, hogy ilyen hosszú távon mennyi káros hatással jár, de borzasztó érzés dolgozni járni is így, hogy egyre több a beteg körülöttünk. Látom mennyi felelőtlen kollégánk van, akik nem hajlandók komolyan venni, és nem szeretnék az ő felelőtlenségük miatt semmi rosszat senkinek. 

Jó most itthon lenni, és nagyon jó, hogy még holnap is így lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése