2021. jan. 24.

Vasárnap

 Olyan volt ez a nap is, mint a tegnap. Főztem, mostam, kiflit és fátyol kalácsot sütöttem. Egészen mást akartam, de nem volt itthon csoki, boltba meg nem akartam menni csak emiatt, így született meg b tervként a fátyol kalács. Jó régen sütöttem már, és el is felejtettem, hogy milyen jó tésztája van. 

Amúgy is szeretek tésztát dagasztani, a kelt tésztákat meg különösen nagyon szeretem, az illata miatt is. Az meg mindig élményszámba megy nálam, amikor megkel, és olyan szép. 

Délután volt egy jó óra,amikor teljesen ki voltam purcanva, és azt éreztem, hogy én aztán biztos, hogy meg sem tudok ma már mozdulni, de aztán erőt vettem magamon. Biztos éreztem, ahogy közeledik a hideg megint. Pedig milyen jó idő volt tegnap is, meg ma dêlelőtt is..De nem vagyok türelmetlen meg telhetetlen, még január van, ilyenkor normális, hogy hideg van. 

Holnap meg már megkezdjük a január utolsó hetét is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése