2021. jan. 11.

Hétfő

 Nálunk nem esett egy hópehely sem. Mondjuk nekem nem hiányzik, én továbbra is jól megvagyok nélküle. A hideg viszont megérkezett, és nagyon rosszul is esett ma. Pedig legalább a nap sütött, ami az után a rengeteg sok szürke és borongós nap után már úgy kell, mint egy falat kenyér. 

Erik volt na bent a suliban. Az első hírek szerint mentek volna minden nap, napi három-négy órára. Aztán gondolom ott is mentek az egyeztetések, és a vége az lett (egyelőre), hogy csak hétfőnként mennek, de akkor nyolc órájuk lesz. Meglátjuk. Ma nagyon elfáradt, de azt mondta, azért jó volt találkozni a többiekkel. 


2 megjegyzés:

  1. A hó nekem is csak azért hiányzik, mert most lenne itt az ideje, nem márciusban vagy áprilisban. Meg ha esik a hó, akkor a hideg elviselhetőbb, szerintem. A gyerekeknek meg jó móka, pláne, hogy ilyenkor azért nehéz rávenni őket bármilyen kintlétre. A korcsolyapálya is zárva :-(

    A 8 óra azért elég húzós... lehet, hasznosabb lett volna 2x4-re elosztani.

    VálaszTörlés
  2. Hát én mindenhogyan nehezen viselem a hideget, ilyen szempontból mindegy van e hó vagy nincs.

    VálaszTörlés