2021. jan. 23.

Szombat

 Nagyon jót aludtam, nagyon jól esett, hogy nem kellett korán kelni, illetve egyáltalán az a tény, hogy akkor kelhetek fel, amikor nekem tetszik. Ez a nekem tetsző időpont nagyjából kilenc órakor jött el. Ilyenkor már vagyok annyira kipihent, hogy nincs szükségem különösebb ébredezési időre, rögtön képes vagyok teljes fordulatszámon működni. 

Természetesen ma sem volt semmi extra programunk, mint ahogy így van ez már egy ideje. Ha nem így lenne, akkor ma meccsre mentünk volna. Így a meccsnézés tévé előtti program volt..láthattunk egy nem túl vidám döntetlent. De mire idáig elért a nap, már megfőztem az ebédet, felmostam mindenhol, kimostam öt adagot. Ágyneműt is mostam ma, és újra megállapítottam, hogy nagyon sürgősen venni kell újakat. Talán majd pénteken sikerül eljutnom a piacra (csúszón leszek, megint túl sokat dolgoztam időben,.),ott szokott árulni egy fiatalember jó minőségűt. Ha nem lesz ott, vagy nem lesz nàla olyan, ami tetszik, akkor kénytelen leszek rendelni valahonnan. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése