2021. jan. 1.

Az első nap az idén

 Állítólag olyan lesz az egész év, amilyen ez a nap. Akkor rendben lesz minden, mert itt nálunk olyan idillikusan indult ez az év, hogy tervezni sem lehetett volna jobban. Nagyon finom ebédet ettünk, amit Balázs főzött (ez már hagyománynak számít, hogy az újévi lencseleves, párolt káposzta és malac sült az ő kezei alól kerül ki), én csak a krumplipürét csináltam, még tegnap este előfőztem a malacot. Ebéd után mindenki pihent, nyugalom volt, néha valaki előbukkant valami neki fontos dologgal megbeszélni. A fiúk a legnagyobb egyetértésben dartsoztak, forma 1et játszottak, mi tévéztünk. Vacsorára sütöttem kiflit, ami még finomabb rá sikerült, mint eddig. Szóval minden jó volt. 

Egyébként nincsenek nagy terveim/terveink erre az évre. A nyaralás időpontja az, ami már megvan, minden mással meg úgy vagyunk, hogy majd meglátjuk mit enged ez a vírus helyzet. Nincsenek nagy reményeim arra vonatkozóan, hogy az év első felében bármi komoly változás lesz még, ahhoz még nagyon kevés emberhez jutott el az oltás. Szerintem lesz némi enyhítés január végén, de korai lesz még, mert még mindig nagyon sokan vagyunk, akik (szerencsére) csak másokon keresztül találkoztunk a vírussal. Nem tudom, hogy mit csinálnék akkor, ha nekem kéne egy ország sorsát illetően döntéseket hoznom, de valószínűleg én konzervatív lennék, és nem lazítanék, látva-hallva a környező országok híreit. De ez nagyon nehéz döntés lehet, mert vannak emberek, akik már így is nagy bajban vannak. Azt hiszem, ennek megfelelően az idén is leginkább türelmesnek kell lennünk. Közben pedig én továbbra is igyekszem minden adódó lehetőséget megragadni az örömszerzésre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése