2021. jan. 9.

Szombat



 Kicsit kétségbe estem, amikor a héten biztossá vált, hogy ezen a hétvégén is dolgozni kell majd. Azt tudtam, hogy ma reggelre időpontom van körmöshöz. Itt le is ragadtam, és sehogy sem tudtam magamban összerakni, hogy hogy lesz az, hogy a körmöm is szép lesz, lesz ma is ebéd, holnapra is valami, és még nagyjából egy napba bele is sűrítem azt, ami máskor két napnyi feladat. 

Az ebéd kérdést szerencsére Balázs megoldotta, brassóit csinált, ami mindig két napra készül, mert mindenki nagy rajongója (ennek, amit Balázs főz). A többit meg sikerült ma délután abszolválni. 

Fájó szívvel elpakoltam az adventi díszeket, pedig úgy szerettem őket must is. De majd amikor újra előkerülnek, megint nagyon fogok nekik örülni. 

És a körmöm is szép lett. Lehetne a kép címe, hogy a lányé, aki azt mondta, pirosat sosem..

2 megjegyzés:

  1. Szép lett a körmöd, enyém most halvány levendula színű, de azért kis csillogó van benne.😊

    VálaszTörlés