2021. jan. 20.

Lehangoló meccsnap

 A mai nap is mozgalmas, és tevékeny volt, mondanám, hogy szokás szerint, de egy ideje már nincs is ilyen, mert a szokásost is minden nap felül kell múlni. Össze is szoktam zavarodni attól, amikor látom, hallom, olvasom a covid miatti lassulás hatásait, mert ez nekem kicsit misztikus. A gyerekek ugyan itthon vannak, de ez meg olyan természetes módon simult bele az életünkbe, mintha mindig is így lett volna. Nagyjából ugyanilyen természetes módon hordom a maszkot a lakásunkon kívül mindenhol.

Munka után még hajat festettem itthon, mostam egy adagotm kiflit sütöttem. Este pedig Fradi meccs volt. Egy nyárról elhalasztott meccs pótlása. Vártam, készültem rá, és aztán jó nagy csalódás volt. Nem csak azért, mert kikaptunk, és elveszítettük a több, mint három éve tartó hazai veretlenségübket, de sokkal inkább amiatt, hogy nem játszottunk jól, és ha teljesen őszinte akarok lenni,l, akkor nem is érdemeltünk győzelmet. Remélem ez jó lecke lesz mindenkinek, és a következő meccs már újra olyan lesz minden tekintetben, amilyennek lennie kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése