2020. aug. 29.

Szombat

Nagyon sokáig aludtam ma, igaz, éjjel egy órától sikerült csak. Nagyon fáradtan feküdtem le, de már addigra rég rájöttem, hogy nagy hiba volt este hétkor sült csülköt enni. Nagyon finom volt, nagyon éhes voltam, de aztán nagyon megülte a fyomromat.
De hiába aludtam közel kilenc órát, azt éreztem, hogy fáradtra aludtam magam, ha egyáltalán létezik ilyen.
Nem volt különösebben aktív napunk, csak a szokásos főzés, mosás volt az igazi tevékenységem nekem is.
Erik négy óra után ért haza a meccsről, csúnyán kikaptak, így aztán nem nagyon jött meg a kedve a folytatáshoz, pedig ma írta alá a szerződését is.
De szerintem úgy van vele, hogy minden lehetőséget megragad a mozgásra, úgysem tudjuk mi vár ránk még az idén.
És most megyek, megpróbálom kialudni magam rendesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése