2020. aug. 13.

Csütörtök

 Jól megviccelt tegnap este ez az új bloggerfelület..megírtam a posztot, majd aztán szokás szerint gondoltam, oké, akkor mehet a közzététel. De a cím lemaradt, vissza kellett lépnem, hogy beírjam, és másodszor már nem kattintottam a közzététel gombra. Még nem néztem meg, hogy laptopról milyen ez a felület, mindig telefonról írok már..Ez egyébként szimplán csak lustaság, mert így akár az ágyban fekve is írhatok. 

Az ágyban fekvés meg egyébként is jó barátom a héten, sehogy sem sikerül felülemelkedni ezen a fáradtság dolgon. 

Végre személyesen is voltam a könyvtárban. Hát hogy milyen jó volt ott lenni. Találtam egy csomó tök jó könyvet, felkészültem minden eshetőségre, jó párat hoztam el. 

Patrik túl van a gyökér kezelésen, nagyon megszenvedett. Mire végeztek, majdnem elájult. Tök érdekes ez nála, van egy bizonyos fájdalom küszöb, ami fölött így reagál a szervezete. Még most is fáj neki, jelen pillanatban bánja, hogy elment, mert egyébként már két napja nem fájt. Remélem holnapra azért már jobb lesz, és most csak amiatt fáj, hogy megbolygatták. 

1 megjegyzés:

  1. Az új felület laptopon is gáz, szerintem. Én egy hétig próbáltam szokni, de tegnap visszaváltottam a régire.

    VálaszTörlés