2020. aug. 24.

És akkor kezdjük

 Ébredhettem volna ezzel az érzéssel is ma reggel, lévén hétfő van, és simán kezdődhetne úgy is a hét, hogy örömmel, lelkesedéssel vágok neki. Persze nem egészen így ébredtem, inkább volt jellemző az a Garfield-féle hétfő érzés, amikor még az ágyamnak is rosszul esett,hogy máris reggel van.

Dolog volt ma is bőven, de a munka része annyira speciális, hogy nem tudnám úgy elmesélni, hogy ne legyen tele nálunk használt, speciális kifejezésekkel, amitől valószínűleg még nagyképűnek is tűnnék, így inkább abba bele sem kezdek. Az biztos, hogy nincs itt egy unalmas perc sem, pedig néha vágyom rá.
Roli volt a suliban, találkozott az új osztályfőnökével, és az osztálytársaival, szimpatikus volt neki mindenki, ami nagy öröm, és  jó kezdet. Remélem ez így is marad a lehető legtovább, és sok jó élménye lesz itt.
Ma voltam körmösnél is, és ugyan szeretek oda menni,mert mindig jókat beszélgetünk, és szeretem a körmeimet is mindig, de néha azért úgy vagyok vele hogy sajnálom az időt rá.

Most épp piros és csigás. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése