2020. aug. 5.

Ez rosszabb

Szerintem a koronavírusnál is rosszabb, és ráadásul sokkal gyorsabb ütemben is terjed annál, az a veszélyes dolog, amit én itthon, magunk között csak úgy hívok:"itt mindenki vadbarom". 
Elképesztő, hogy mennyi megkeseredett, rosszindulatú ember él ebben az országban (lehet, hogy máshol is, csak ugye ott nem vagyok jelen, így nem tudom) 
Igaz, elsősorban az interneten huszárkodnak csak, de ott nagyon komolyan veszik magukat. Borzalom, hogy a legártatlanabb kérdés miatt is mindjárt az ember torkának esnek. Mindenki jobban tud mindent, és mindenki a másik dolgával van leginkább tisztában. 
Nagymama korú emberek oltogatnak mindenkit olyan alpári stílusban, amitől az ember elszégyelli magát még olvasás közben is. Ilyenkor, amikor ezeket látom, mindig eszembe jut, hogy miért kritizálják a fiatalokat, amikor ők maguk sem tudnak viselkedni. 
Ez vajon már így marad? Vagy van még visszaút?

1 megjegyzés:

  1. Szerintem az elmúlt években olyan szinten tudták megfertőzni a gondolatokat, hogy kb. nincs. Egyszer legalább is azt olvastam, hogy akkora kár van a fejekben, annyira megváltozott a gondolkodás (nem csak itt) hogy kb. hosszabb ideig tart újra jó irányba menni ilyen téren, mint a második világháború utánit kiheverni és átformálni. Valami ilyesmi volt.

    VálaszTörlés