2008. dec. 8.

érdekes gondolatok

Ebéd után beléptem kedvenc fórumomra, hát rögtön szembesültem azzal, hogy valószínűleg nem vagyok normális, mert nagyon hülyén gondolkodom.(azóta kiderült, hogy nemcsak én) Egyrészt sosem tűnődtem olyasmin, hogy legyen e mégegy gyerekem csak azért, hogy nekem jusson időm tévézni, vagy elmenni valahova. Ez tőlem idegen, és igen komolyan kellett moderálnom magam, hogy tudjak intelligens véleményt írni. Másrészt, nem látom be, miért kell a gyerekekből kicsi felnőttet csinálni, és elvenni tőle a Mikulás-várás és a Jézuska-várás örömét. Persze, értem én, hogy valahol így a jobb, mégis úgy gondolom, addig gyerekek, amíg tudnak hinni, és addig igazi a karácsony, amíg tényleg áhítattal lehet azon gondolkodni, hogy vajon elhozza e amit kért tőle. Lehet, hogy őrült nagy hülyeség ez is, nem tudom. Majd amikor a fiaim apukák lesznek, akkor ki fog derülni. Ha úgy csinálják, ahogy itthon látták, megélték, és tapasztalták, akkor túlságosan nagy hibát nem követtünk el. Ha nem, hát akkor majd ....... (de hátha addigra már nem leszek ilyen lelkis) Egyébként én nem is emlékszem, hogyan és mikor tudtam meg, hogy az ajándékokat úgy veszik a szüleim. Lehet, hogy egyszer megtaláltam, vagy lehet, hogy valaki elszólta magát? Mindenesetre biztos elég érett lehettem már hozzá, mert ezek szerint nem viselt meg. Különben tudnék róla.

Fél éjjel nem aludtam a hülye hányinger miatt. De azért bevettem a gyógyszert reggel is. Pedig hú, de nagyon nem akarnám.
Ma más miatt nem fogok aludni. Aggódom valami miatt, ami még annyira sem publikus, hogy ide leírjam. Családi ügy.. és ilyenkor szoktam azt kívánni, hogy bárcsak egyke lett volna az anyám is, én is, vagy bárcsak ne laknánk ennyien egy házban. Remélem pár nap alatt kiforrja magát az ügy (amit nem tudok befolyásolni), és nem kell aggódnom. Mondjuk ilyen téren pont rosszkor kezdődik megint az éjszakás hét (de legalább rövid lesz).

És a jó a végére. Ma babázhattam. :-) De olyan, de olyan jó volt... Jött a nevelőapám menye, hogy fessem be a haját (na, ehhez semmi kedvem nem volt). Természetesen hozta a 8 hónapos kislányát is. Hajfestés után máris nálam volt. :-) Olyan kis puha. És pici kis kezei vannak. És egyáltalán... azok a kis rózsaszín cipőcskék. Imádtam, na. És már nem is mondom, hogy dejólenne.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése