2008. dec. 1.

gondolatok számolatlanul

Érdekes ez a mai nap. Zenét hallgatok, teszek-veszek, mégsem csinálok semmit.
Őrült nagy káosz van a fejemben. Elég jól tükrözi ezt az is, hogy Tankcsapdával indítottam a napot, majd következett Kispál és a Borz, aztán kicsit higgadtabban már Demjént hallgattam. Aztán persze hogy sikerült találnom egy karácsonyi albumot, amin aztán persze, hogy sikerült egy jót sírnom is. :) http://www.youtube.com/watch?v=7KWAtWCGhjA Persze, Delhusa Gjon-tól azért kicsit jobb volt.
Sokszor jut mostanában eszembe Valaki, aki már nincs, aki olyan váratlanul ment el, hogy már nem tudtam Vele megbeszélni azt a sok mindent, amit még kellett volna. Nehéz ezen túllépni. Persze, hiszem azt, hogy egyszer még majd valahol lesz rá lehetőségem, hogy mindent elmondhassak, amit itt és most nem tehettem, de addigra nem hiszem, hogy már fontos lesz.
Rengeteget gondolok arra is, hogy biztosan minden rendben van így, ahogy most van? Persze, nem véletlen hogy minden így történik, ahogy.
Húztam egy tarot-kártyát ma. Érdekes volt.
Egy erőteljes időszak. Energiával telítve, nagy lelkesedéssel lendületet viszel a hétköznapokba, új dolgokba kezdesz, és könnyedén elintézed mindazt, amit eddig félretoltál.
Hát, legyen így. Egyelőre egy kicsit sem érzem, hogy lenne bennem energia, és lelkesedés.
Van azért, ami nagyon kell a lelkemnek... :) És határtalanul szerencsés vagyok, amiért meg is kapom.
A fejemben meg rendet és csendet teremtek, hogy a mostani kicsit zombi-Dius hadd legyen megint az a Dius, aki vagyok. Majd aztán azt még kiderítem, hogy ki is vagyok én. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése