2008. dec. 19.

mizéria

Épp annyi sok dolgom van, hogy mégis inkább nem csinálnék semmit. :-) Megy a mosógép, úgyhogy mondjuk, hogy tétlen épp nem vagyok. De mégis.. tudom, mit fogok csinálni, a fejemben tökéletesen meg van komponálva minden percem, szerintem Beethoven is megirigyelhetné a kottát.. DE semmi kedvem semminek nekiállni. Aminek az lesz az eredménye, hogy majd az utolsó pillanatban tiszta ideg leszek, és kapkodok, de most épp ez sem érdekel.
Azon tűnődöm itt a gyerekszobában ülve, hogy vajon én vagyok e a hülye, vagy tényleg létezik olyan, hogy "kosz-szag"? Érti valaki, hogy miről beszélek? O.o Mert itt ülve mindig ilyen szag van, és mindig olyan kényszeres sikálhatnék jön rám.. na, ezért szoktam olyan keveset itt tartózkodni. :-D
Délután, vagy legkésőbb holnap (de ez nem rajtam múlik) megint egy ajándékbeszerző körút, már előre utálom, meg unom.. Na neeeem, nem az ajándék kiválasztását, hanem a tömeget, meg azt a sok birka embert, aki ilyenkor van. Nem is értem.. vagy máskor is ilyen birkák? Hogy senkit nem érdekel senki és semmi, csak neki legyen meg, amit akart...
Mindegy, megyek inkább teregetni, addig sem irkálok itt hülyeségeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése