2008. dec. 3.

azok a sosem voltak...

Na, és akkor a másik ami a napokban jutott eszembe. Tulajdonképpen elég nagy hülyeség, de mégis, ha már jár rajta az agyam, akkor kiírom magamból.
Szóval, annyi minden jutott eszembe, amit még sosem csináltam... :-D
Pl. sosem volt szülinapi bulim
sosem szívtam füves cigit
sosem rúgtam be
sosem tomboltam hajnalig discoban, vagy akár buliban
sosem voltam "igazi" randin (olyan vacsorameghívós, kiöltözős, izgulós)
sosem voltam külföldön (így igaz, még az országhatárt sem léptem át)
sosem volt jogosítványom
sosem laktam egyedül (ez nem olyan nagy baj, már nem is akarom kipróbálni)
sosem voltam egyetemista, vagy főiskolás
sosem tettem semmit "csak úgy, mert eszembe jutott"
sosem karaoke-ztam
sosem tanultam úszni, nyelvet, korcsolyázni, síelni, stb. stb.

Ezek közül nem is tudom, kell e sajnálnom valamit is, vagy van e még, amit valaha is be fogok pótolni. Talán majd az az országhatár átlépés egyszer..
És egyszer.. majd mondjuk a 35. szülinapomon (mert az megint olyan szép kerek lesz) kitombolom magam egy meglepi bulin. Vagy meglepem magam egy tombolással. :-D
Mert alternatívák mindig vannak. :)

Viszont, hogy gondoljunk a pozitív dolgokra is.
Volt részem három csodálatos szülésben, amit életem legszebb élményei, és legnagyobb teljesítményei között tartok számon.
Van egy szerető családom, akiknek én (és csakis én) vagyok a legfontosabb.
Van lakásunk, kocsink.
Vannak barátaim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése